- ΧΡΥΣΟI ΧΟΡΗΓΟI
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021
Ο Hugo Byrnes είναι ο Vice President Product Integrity του ομίλου Ahold Delhaize*. Προ της συγχώνευσης των δύο ομίλων το 2016 κατείχε την αντίστοιχη θέση στον όμιλο Ahold. Από τη συγκεκριμένη θέση, είναι υπεύθυνος για την πολιτική του ομίλου στα τρόφιμα και τα μη τρόφιμα (food και non food), σε ζητήματα όπως η ασφάλεια των προϊόντων (product safety) και η προϊοντική υπευθυνότητα (responsible products). Στους δύο αυτούς τομείς περιλαμβάνονται η κοινωνική υπευθυνότητα, η διασφάλιση καλών συνθηκών στα ζώα που προορίζονται για παραγωγή προϊόντων κατανάλωσης, καθώς και τα περιβαλλοντικά θέματα.
Είναι απόφοιτος της νομικής σχολής του Πανεπιστημίου Leiden της Ολλανδίας (State University Leiden). Η νομική εξειδίκευσή του αφορά στον τομέα των τροφίμων (food lawyer) και η καριέρα του έχει επικεντρωθεί στον συγκεκριμένο επιχειρηματικό κλάδο και κυρίως στον κλάδο της διαχείρισης ποιότητας και προτυποποίησης (quality management and standardization).
Η επαγγελματική του δραστηριότητα ξεκίνησε με την απασχόλησή του ως νομικού στο Dutch Dairy Commodity Board, όπου ήταν υπεύθυνος για την υλοποίησης της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και τη δημιουργία νομοθετημάτων σε ζητήματα διασφάλισης ποιότητας. Την ίδια περίοδο ήταν Deputy Director για τον Ολλανδικό Οργανισμό Συσκευασίας και Περιβάλλοντος (Dutch Organization for Packaging and the Environment), όπου συμμετείχε στη δημιουργία του Ολλανδικού Συμφώνου Συσκευασίας (Dutch Packaging Covenant).
Ως Manager of Public Affairs Manager της Heineken, ήταν υπεύθυνος για την πολιτική της εταιρείας στο θέμα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αλλά και στα θέματα του περιβάλλοντος. Στη συνέχεια ανάλαβε Regulatory Affairs Manager για το brand Iams Pet Food στην Procter & Gamble, Manager for Iams Pet Food, όπου είχε την ευθύνη των ζητημάτων νομικής φύσης και δημοσίων σχέσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Από το 2000 έως σήμερα είναι Director The Global Food Safety Initiative (GFSI).
Απευθυνόμενος στο κοινό του συνεδρίου, θα παρουσιάσει τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές της Ahold Delhaize και του ελληνικού brand ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά και τις ευρωπαϊκές και διεθνείς οδηγίες, για την ευθυγράμμιση των επιχειρήσεων σε κανόνες βιώσιμης ανάπτυξης.
* Αhold Delhaize
Ο όμιλος Ahold Delhaize δημιουργήθηκε το 2016 από τη συγχώνευση των ομίλων Ahold και Delhaize. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο τοπικών brand –κατέχοντας το σύνολο της επιχείρησης ή με joint venture- σε 10 χώρες (σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία). Προσφέρει omnichannel εξυπηρέτηση σε πάνω από 50 εκατ. πελάτες την εβδομάδα, σε φυσικά καταστήματα και online. Στον όμιλο εργάζονται πάνω από 370.000 άτομα.
Ενημερωτικό υλικό:
Ahold Delhaize – Sustainable Retailing