- ΧΡΥΣΟI ΧΟΡΗΓΟI
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021
Ο Αχιλλέας Πληθάρας είναι περιβαλλοντολόγος και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στη διαχείριση συστημάτων προστασίας περιβάλλοντος. Εργάζεται στο WWF Ελλάς από το 2004, αρχικά ως υπεύθυνος εκστρατειών πολιτικής. Από το 2006 και για διάστημα 7 ετών ασχολήθηκε με θέματα ενέργειας και κλιματικής αλλαγής, συμβάλλοντας στην προσπάθεια τήρησης των διεθνών δεσμεύσεων της χώρας για περιορισμό των εκπομπών αερίων θερμοκηπίων και προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Το 2008 ήταν ο εμπνευστής και συντονιστής της συμμαχίας επτά δήμων της χώρας ενάντια στη δημιουργία πέντε μονάδων λιθάνθρακα. Μέσα από μια σειρά συντονισμένων ενεργειών άσκησης πίεσης, επιτεύχθηκε έναν χρόνο μετά η ακύρωση των σχεδίων κατασκευών αυτών των ρυπογόνων μονάδων παραγωγής ηλεκτρισμού.
Από το 2013 είναι υπεύθυνος σχεδιασμού και παρακολούθησης των προγραμμάτων ευαισθητοποίησης του WWF Ελλάς.
Στα ενδιαφέροντά του περιλαμβάνονται οι πρότυπες διαδικασίες εμπλοκής των πολιτών σε συμμετοχικές δράσεις και οι καινοτόμες συνεργασίες με επιχειρήσεις.
Οι επιχειρήσεις έχουν σημαντική ευθύνη να διασφαλίσουν ότι οι φυσικοί πόροι και τα οικοσυστήματα που στηρίζουν τις δραστηριότητές τους, χρησιμοποιούνται με βιώσιμο τρόπο. Το WWF συνεργάζεται με επιχειρήσεις στηρίζοντας τις αλλαγές στις πρακτικές τους και στη σχέση τους με την προμηθευτική τους αλυσίδα, επηρεάζοντας συναφείς αγορές και κλάδους.
Για να κρατήσουμε ζωντανές τις θάλασσές μας, συνεργαζόμαστε με την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος στην προσπάθεια που καταβάλλει να προσφέρει υπεύθυνες επιλογές στους καταναλωτές, με τρόπο που εξασφαλίζει το μέλλον των ψαράδων και των οικογενειών τους και παράλληλα σέβεται το φυσικό περιβάλλον. Έτσι, ο στόλος γρι-γρι της Καβάλας βρίσκεται όλο και πιο κοντά στην οικολογική πιστοποίηση αλιείας MSC, και τρεις φάρμες ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα βελτιώνουν την υπεύθυνη διαχείρισή τους με στόχο την αντίστοιχη πιστοποίηση ASC.
Επιπρόσθετα, το WWF ξεκινά μια σειρά ενεργειών για να αναδείξει την ανάγκη πρόληψης της σπατάλης τροφίμων –φέρνοντας στη χώρα εμπειρία από το δίκτυο του WWF. Η κατανόηση εκ μέρους των αλυσίδων σούπερ-μάρκετ του κομβικού ρόλου που επιτελούν ως ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ παραγωγών και καταναλωτών είναι μια από τις πρώτες επιδιώξεις της οργάνωσης.